Događaj posvećen borbi protiv dezinformacija organizirala je Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI), a objedinio je predstavljanje trendova, najave projekata i stručna izlaganja Googleovih predstavnika.

DigitalPub Day 2024. koji se u Zagrebu održao 20. lipnja u prostoru Wespa Business & Loungea okupio je vodeće stručnjake online medija i ostalih industrija u segmentu digitalnog izdavaštva i oglašavanja.
Manifestaciju je organizirala Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI), a započela je pozdravnim riječima predsjednika HUDI-ja Mateja Lončarića, glavnog direktora digitalnog poslovanja CME Adria te predstavljanjem dva ključna fact-checking projekta Agencije za elektroničke medije i Ministarstva kulture i medija, kojima HUDI pruža partnersku podršku:
- VERN’ovog projekta TurFacto koji je predstavila glavna urednica i predavačica dr. sc. Marija Slijepčević
- FERIT-ovog projekta FACT koji je predstavio njegov voditelj dr. sc. Josip Job
U nastavku programa predavanja su održali Joško Mrndže, direktor Adriatic regije u Googleu, na temu pristupa Googlea umjetnoj inteligenciji, zatim Natalia Żaba, Google Teaching Fellow iz Google News Initiativea, na temu de-bunkinga, Marina Parić, voditeljica marketinških komunikacija u A1, na temu projekt #BoljiOnline te Maximilian Mondel i Gernot Kammerer iz komunikacijske agencije Momentum Wien koji su predstavili trendove potrošnje na digitalno oglašavanje u Europi i Hrvatskoj.
Vezane objave:
Kako se boriti protiv netočnih informacija na internetu? (jutarnji.hr)
DigitalPub Day 2024 okupio vodeće stručnjake digitalne industrije (dnevnik.hr)
HUDI uspješno održao DigitalPub Day (net.hr)
DigitalPub Day 2024 okupio vodeće stručnjake digitalne industrije (ezadar.net.hr)
DigitalPub Day 2024 okupio vodeće stručnjake digitalne industrije (tportal.hr)
DigitalPub Day 2024 okupio vodeće stručnjake digitalne industrije (mojnovac.hr)
Sami kraj događanja obilježila je najava ovogodišnje nagrade u području digitalne industrije SoMo Borac 2024., nakon čega je uslijedio stručni networking za razmjenu ideja i mišljenja.












Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije, kao ni stajališta Agencije za elektroničke medije. Europska unija i Europska komisija ni Agencija za elektroničke medije ne mogu se smatrati odgovornima za njih.