Novinarka Jutarnjeg lista Iva Pahlić pojasnila na koji način nastaje zavaravajući medijski sadržaj u turizmu i kakve su njegove dugoročne implikacije.
Na koji se način razni influenceri, ali i vlasnici turističkih objekata te marketinške i turističke agencije služe manipulativnim tehnikama kako bi objavili spektakularne fotografije i priče o tzv. „skrivenim draguljima“ na određenim lokalitetima?
Mogu li se turisti u eri digitalnih medija i društvenih mreža osjećati zaštićeno i sigurno prilikom pretraživanja destinacija, ali još važnije kupovine i očekivanja usluga na destinacijama? Potencijalne odgovore na ova pitanja kroz širu razradu teme ponudila je novinarka Jutarnjeg lista Iva Pahlić u članku pod naslovom „Društvene mreže u sabotaži turizma: Najljepša plaža na svijetu ipak ne izgleda kao na slici“, koji je objavljen 13. prosinca 2024. na portalu www.jutarnji.hr
Vezane objave:
Društvene mreže u sabotaži turizma: Najljepša plaža na svijetu ipak ne izgleda kao na slici
Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije, kao ni stajališta Agencije za elektroničke medije. Europska unija i Europska komisija ni Agencija za elektroničke medije ne mogu se smatrati odgovornima za njih.